Friday, September 12, 2014

Cantonament si relaxare la Magura

Ideea acestor zile a fost simpla: sa ne petrecem 5 zile in linistea din Magura, departe de agitatia din Bran sau Zarnesti, iar in fiecare zi sa dam macar un antrenament de alergare si unul de MTB, dar nu foarte lungi. Si ne-am tinut de ea.


Ziua 1:
alergare - Magura, Botorog, Magura 5 km
MTB - Magura, Prapastii, P. Grind, Sirnea, Pestera 27 km



Ziua 2:
alergare - Magura, Pestera, Casa Folea, Magura 8 km
MTB - Magura, Pestera, Sirnea, Saua Joaca, Casa Folea, Magura, Valea cu Calea, Moieciu, Magura 31 km



Ziua 3:
alergare - Magura, Suvoiul Badeni, Botorog, Magura 4 km
MTB - 2 sprinturi, Magura-Pestera-Sirnea si retur 19 km



Ziua 4:
alergare - Magura, Prapastii, Curmatura, Botorog, Magura 17 km
MTB - Magura, Botorog, Prapastii, Curmatura, Prapastii, Magura 18 km



Ziua 5:
alergare - Magura, Pestera, Casa Folea, Magura 8 km
MTB - Magura, Casa Folea, Saua Joaca, La Table, Prapastii, Magura 19 km

Deci un total destul de slab aparent, de 42 km de alergat si 114 km de MTB. Dar aparentele insala, pentru ca cel putin turele de MTB au fost exclusiv ture dure, cu pante foarte grele pe care am incercat si am reusit sa le abordez pe bicicleta. Astfel, au cazut victime cateva pante care imi ramasesera datoare, in ordinea inversa a dificultatii: urcarea spre Curmatura din Prapastii, urcarea dinspre Sirnea spre Pestera, urcarea dinspre Pestera spre Sirnea si, mai ales, urcarea dinspre Casa Folea spre Saua Joaca. Toate sunt grele, ultima e infernala si lupta cu ele, cu unele dintre ele chiar de mai multe ori, au facut sa pot spune ca am dat niste antrenamente tari de intensitate. Pana la urma vine 60/3000+, nu?

Despre alergare, toate turele au fost cu diferenta de nivel destul de mare, chiar daca au fost scurte, fara bucati plate si am incercat cat am putut sa ne mai activam muschii specifici pentru MPC, chit ca in mod evident nu e de ajuns...

In rest, am petrecut zile frumoase cu Rares, ne-am plimbat cu el sa vada strutii si stana din Sirnea a proprietarilor pensiunii, am dormit pe balansoar cu Bucegii la orizont, ne-am incarcat de energie pozitiva pana la refuz si vineri, cand turistii incep sa acapareze zona, ne-am intors acasa....

No comments: