Sunday, June 01, 2014

Brasov Gentleman's Race - un super pseudo-concurs de sosea

Inca de prima data cand am auzit de Gentleman's Race-ul de la Brasov m-am gandit ca ar fi frumos de mers. Cu conceptul de Gentleman's Race ma mai intalnisem la concursul 60/3000+ al lui Ion, un concurs cu un traseu marcat sumar, fara arbitrii, la care totul se bazeaza pe increderea in concurenti ca nu triseaza. In plus, la concursul de sosea era si ideea ca, desi noi ne concuram, oficial eram fiecare iesiti la o plimbare cu bicicleta daca ne intreba cineva ceva. Concursul din Brasov a fost pe echipe de 4 persoane. Traseul a avut in jur de 145 km cu vreo 2000 m parca diferernta de nivel pe ruta Podul Olt - Harman - Bod - Sfantu Gheorghe - Sugas Bai - Sfantu Gheorghe - Zagon - Intorsura Buzaului - Podul Olt, cu o bucata neasfaltata de "strada bianchi" de vreo 7 km in pasul Zagon. Ca sa nu perturbam traficul, echipele au plecat la interval de 3 minute una de alta, in ordinea timpului de parcurgere aproximat de fiecare dintre ele, cei mai slabi primii.

Echipa noastra de aur a fost formata din Doru, Serban, Sorin si bineinteles subsemnatul, iar noi am aproximat ca vom scoate o medie de 30 km/h.



Taxa de participare a fost cate un bax de 6 cutii de bere de echipa, ce vrea fiecare, plus eventuale si evidente donatii voluntare.

Vreau sa spun ca am fost impresionat de cat de ordonat a mers treaba. Am fost o echipa adevarata, am mers in pluton ca la carte aproape tot traseul, Doru si Serban si-au asumat rolul sa duca trena in momentele mai grele, eu si Sorin am mai dus-o si noi cand si cum. Una peste alta, a fost o experienta deosebita. Organizarea a fost de asemenea impecabila, cu un Base Camp foarte dotat cu cafele, beri, sucuri dar mai ales pizza si prajituri de casa cat incape, atat la start cat si la sosire!!!

Am mers deci ca ceasul, ne-am mai imprastiat un pic pe urcarea de la Sugas si de pe Zagon, in rest fiind o echipa adevarata, cum se poate vedea si din poze, care zic eu ca spun totul. Mi-a placut mult de tot si concursul, dar mai ales cum s-a miscat echipa. La final am scos fix cat am preconizat! Cu siguranta voi reveni la concursul asta sau la altele de genul sau, de preferat in aceiasi echipa de aur! Imi permit (cu multumiri fotografilor) sa pun toate pozele care le am ca merita!











No comments: