Saturday, May 17, 2014

Ski Alpinism Race Balea, un concurs de zile mari

Si anul asta, inainte de a agata schiurile definitiv in cui, am avut parte de un concurs superb de schi-alpinism la Balea Lac, prima editie a Ski Alpinism Race, cu un traseu adevarat cu bucati abrupte, cu coltari si piolet.

Din pacate, dupa multe amanari, nici in ziua finala a concursului nu a fost foarte grozav. Ninsese puternic inainte si era depus un strat maricel de zapada uda, cam periculos. In plus, odata ajunsi sus la Balea am constatat ca vremea e urata si ninge in reprize destul de puternice. Astfel, organizatorii au mai taiat din traseul de concurs pentru siguranta participantilor dar si pentru saracii arbitri din creasta....


Traseul a fost si asa superb, cu o mica coborare pe Valea Balea, apoi o trecere in Valea Doamnei pe niste culoare mai abrupte, urcare pana sub Laitel, coborare iar in Doamnei, trecere la Balea si o ultima urcare/coborare pe jumatatea inferioara a Caprei.


Ca si tot inceputul asta de an, am fost tot in forma proasta, dar mai ales dupa aproape doua luni de pauza nu mai reuseam sa schiez la vale, treaba care m-a penalizat destul de rau in final. Dar am reusit sa ma bucur de un traseu adevarat, care avea chiar si o coborare care se apropia zic eu de 40 de grade. Superb si exact cum trebuie sa arate un traseu de genul asta, era frumos sa facem si tot traseul initial dar nu s-a putut, probabil la anu'.

No comments: