Sunday, February 02, 2014

Cu Roxana pe valcel in Ciucas

Cum a venit zapada, ne-am pus pe treaba si am planuit o tura fulger cu Roxana pe valcelul meu din Ciucas. Am decis sa urcam din Cheia, o decizie proasta. In primul rand se pierde mult cu taiatul urmelor pana la Muntele Rosu, in al doilea rand panta e mult prea mica si la coborare dai din bete. Practic nu are niciun sens, e mult mai logica plecarea fie de la Muntele Rosu fie macar de la intrarea pe drumul spre acesta.

Oricum, a fost zapada mare si conditii cam dubioase, au fost multe avalanse in ziua aia, una din ele chiar foarte aproape de unde am fost noi, la cateva sute de metri, la o ora dupa ce am trecut pe acolo (ma rog, nu chiar pe acolo, pe aproape). A fost frumos ca pe valcel zapada a fost de nota 10. Pacat de decizia asta a mea proasta care ne-a facut sa pierdem degeaba vreo 2 ore in care mai puteam da un valcel sau o coborare pe altundeva.....




No comments: