Saturday, July 06, 2013

Cozia Run - un traseu 100% pe gustul nostru

Noua ne-a placut dintotdeauna Cozia, e un munte frumos si accesibil, cu pante abrupte si peisaje de vis, dar fara zone expuse alpine foarte periculoase. Am fost de multe ori sa alergam pe acolo. Asa ca prima data cand am auzit ca se va face un concurs de alergare, m-am si gandit: sa vezi ca o fi chiar pe traseul nostru de alergat. Si, ce sa vezi, fix pe acolo si era, cu o bucata in plus la inceput. Urcare de la Manastirea Turnu spre Stanisoara, dar apoi coborare inapoi spre Calimanesti si retur la Stanisoara pe drumul auto (bucata in plus cum ar veni), apoi urcarea de la Stanisoara la cabana si coborarea inapoi pe banda rosie. Din prima mi-am dorit sa particip.

Nu mai stiu exact cate editii au fost pana acum, cred ca asta a fost a doua si, in sfarsit, s-a potrivit sa putem participa si noi. Eram curiosi cum va fi.



Traseul a fost absolut total pe gustul nostru. Bucati putine de alergat, multe urcari dure si, mai ales, o urcare foarte abrupta fix inainte de final.

Pentru mine, concursul s-a desfasurat ideal. Am avut un start bun, am pierdut cate ceva pe prima coborare, apoi pe forestierul lung am alergat constant pana sus. M-am mentinut. Cursa a inceput insa de la Stanisoara, pe terenul meu preferat, unde am depasit mereu pana sus, poate peste 20 de concurenti. Parca am ajuns sus la cabana in primii 20 la general. Am fost foarte multumit de asta. Evident, pe coborare am pierdut jumate din locurile castigate pe urcare, desi nu pot sa zic ca am coborat chiar asa de rau.

Apoi a venit ultima urcare abrupta, dupa Manastirea Turnu. Ei bine, aici am mai recuperat cateva locuri, lumea era terminata si eu zburdam fericit. Din pacate, chiar inainte de final iar am pierdut pe coborare vreo 2-3 locuri. Totusi, am ajuns la final binisor.



Roxana in schimb a avut o cursa de exceptie. Dupa ce a ajuns sus pe locul 2 la general la fete, s-a ratacit intr-o padure la coborare dar a reusit pana la urma sa recupereze astfel ca a terminat pe locul 2 la categoria ei si parca pe 4 la general la fete. Un super rezultat, cel mai bun pana atunci din cariera ei dupa parerea mea. Felicitari Roxana!!!


No comments: