Saturday, July 21, 2012

On the Top of the World

Numele acestui concurs este destul de pompos sa fie si titlu de blog. E un concurs unic in Romania, la care n-am mai fost deoarece mereu se suprapunea cu altceva. E singurul concurs de uphill de pe la noi, ba chiar unul foarte serios. Este vorba de urcarea din Sinaia pana pe vf. Omu, cu siguranta una din cele mai tari urcari dintr-o bucata de pe la noi.

Mai exista si niste categorii soft, urcare doar pana la Babele, pana la Piatra Arsa sau chiar doar de la Piatra Arsa la Babele. Una peste alta, un concurs pentru toata lumea.



Desi startul in catarare abrupta m-a cam sfarsit, n-am mers prost pana la Babele, unde am ajuns inaintea tuturor de la categoria pana la Babele. Adica daca ma inscriam acolo, luam locul 1. In schimb, undeva dupa Salvamont, in dreptul Costilei, am picat usor pe dreapta, dar schimbatorul spate a lovit un bolovan si s-a strambat. Asa ca m-a lipsit pe restul urcarii de ultimele 3 pinioane mari, lucru ce m-a facut sa nu pot urca anumite pante si sa imping. N-am depasit pe nimeni si nici nu am fost depasit, dar cred ca am pierdut ceva timp.




Intr-un final, cu un timp de 3:01 h, am iesit pe locul 8, un rezultat destul de bun avand in vedere ca nu era pe categorii de varsta. Privit asa, de pe o banca din gara, 3 h din Sinaia pana la Omu pare chiar impresionant. Concursul a fost castigat de Basso cu 2:21 h!



Si coborarea a fost frumoasa, impreuna cu Basso, alegand varianta asfaltata prin Dichiu, sa ne mai protejam bicicletele...

No comments: