Tuesday, September 20, 2011

Porcul se-ngrasa in ajun - trail-running prin Crai

Anul asta, din motive ce tin mai mult de sfera obiectiva, nu am alergat deloc pe munte. Nu am putut participa la nici unul din maratoane. Dar Maratonul Piatra Craiului nu am de gand sa-l ratez. Mai sunt 2 saptamani. Singura problema: anul asta n-am alergat deloc pe munte. Da, sunt in forma de la ciclism, dar muschii specifici nu sunt. Asa ca trebuia sa-i trezesc la viata. Si cum altfel decat cu o alergare in Crai, urmata de o bineasteptata febra musculara ingrozitoare.

Astfel, am plecat cu Roxana si Radu sa vedem cat avem chef sa alergam de la Botorog. M-am simtit bine, am urcat pe Piatra Mica, apoi Saua Crapaturii - Vf. Turnu - Vf. Ascutit - spre Curmatura - poteca pana in Prapastii - inapoi prin Prapastii. Ceva mai putin de 20 km, dar cu o diferenta considerabila de nivel de vreo 1600 m parca, traseul ce mi-a luat un pic sub 3 ore de alergat.

Antrenamentul pe ultimii m pentru MPC s-a terminat exact peste o saptamana, la Cluj, cu o zi inainte de Maros Bike, unde am dat o alergare pe banda rosie din Manastur pana la intersectia cu soseaua de Ciurila si inapoi. Atat. Apoi direct la maraton.

Din Crai, Radu a facut un film super fain. Iata-l:


No comments: