Saturday, September 10, 2011

Predeal MTB Trophy, in mare forma

Aterizat direct de pe meleaguri austriece, cu binevointa lu CiDo care m-a ajutat cu drumul pana la Predeal, m-am prezentat la a doua editie a MTB Trophy, un concurs care mi-a placut in mod deosebit anul trecut.

Anul acesta, traseul nu a fost mult schimbat, doar bucata de coborare de la Susai in Valea Azugii a fost noua. Noua dar superba, in intregime ciclabila.

Am inceput concursul in forma buna, ca niciodata pe coborarea spre Timisul de Sus nu m-a depasit nimeni. Pe marele push-bike am mai dat chiar si cateva pedale din cand in cand. M-am pus pe bicicleta destul de repede si am reusit si sa traversez cateva podete de scandura, chestie care nu prea imi iesea pana acum. Coborarea spre drum si urcarea la Susai au fost "in parametrii". La fel si coborarea cea noua si superba si urcarea inapoi pe drumul lui Ceausescu. Practic, pe bucla de la Susai, nu am fost nevoit sa pun piciorul jos.

Intoarcerea pe partia Cocosul a fost un motiv sa vad cum ar fi daca as mai urca o data panta aia pe bicicleta. Am facut-o, desi nu aduce vreo-un mare avantaj pentru timpul de concurs. Bucata de la cabana Clabucet pana pe partie si la sosire, uscata fiind, a mers ca unsa, un freeride de calitate.



Am terminat traseul de 45 km si 1700 m diferenta de nivel pe un loc care m-a multumit pe deplin: locul 9 din 38 la categoria 30-40 de ani, cu un timp de 03.05.31, la doar 42 min de locul 1, Tudy Oprea.

Predeal MTB Trophy va fi, in masura posibilitatilor, un concurs la care voi face tot posibilul sa spun prezent. Asa ca, ne vedem la anu'

No comments: