Tuesday, January 04, 2011

Sarbatori la pedala

Ce sa zic, m-am tot gandit daca sa mai scriu sau nu despre ce-am facut de sarbatori. Am zis pana la urma ca nu strica 3 randuri, acolo, sa-mi aduc aminte peste cativa ani.

Astfel, dat fiind ca nu am avut nici o zi libera si sarbatorile nu au fost decat 2 weekend-uri absolut obisnuite, n-am prea facut mare lucru, mai ales ca si zapada era lipsa la apel.

De Craciun, am fost la Draganesti, unde pe 25 am incalecat cursiera si am dat un Draganesti - Slatina tur-retur, in total vreo 70 km. Un pic ud pe jos, dar era singura miscare ce mi-a venit in cap.

De Revelion, petrecut in Bucuresti si la casa la Tartasesti, n-am facut mai nimic, decat tot o tura de pedalat, pe 2 ianuarie, cu trupa de rutieri, la Mihailesti.


"Plutonul" foto - Basso

Intre timp, oricum, profitand de vremea primavaratica din acest inceput de an, am mai dat ici colo cate o tura, de la cativa zeci de km pana la peste 100 cand timpul mi-a permis, pe langa Bucuresti, sa mai acumulez km de rulaj. Toate astea combinate cu cate o alergare in Carol seara. Si asteptam sa vina odata iarna aia...

No comments: