Sunday, November 21, 2010

Transfagarasan - cum sa treci in 5 minute de la vara la iarna

Inca o tura din frenezia de toamna pe cursiera, Transfagarasanul, adevarata catarare clasica.


 Am urcat de la Piscul Negru pe o vreme impecabila de toamna, aproape de tricou, pana la cota 2000 si la intrarea in tunel, unde ne-am si facut o poza de grup. Ciclism.ro in actiune:


Asta a fost partea de vara. Imediat dupa trecerea tunelului, pe nord, a inceput partea hivernala a aventurii: la Balea Lac venise iarna!

 
Am coborat la Balea Cascada, de unde am urcat inapoi cu un vant din fata impresionant. N-am mai intalnit in viata mea asa vant din fata turbat, te facea sa pedalezi in picioare pe plat, iar in curbe de arunca efectiv de pe sosea in orice clipa de neatentie. Am oprit foarte putin si am apucat sa fac doar o poza:


O zi super si mai mult ca sigur o ultima intalnire cu Transfagarasanul.

No comments: