Tuesday, June 08, 2010

Pe langa casa, 180 km de pedalat

N-am plecat nicaieri we asta, ca n-am putut, dar asta nu inseamna ca n-am facut nimic. Astfel, am profitat de cel putin doua trasee de MTB din apropiere.

Sambata, am dat un traseu de "doar" 115 km, care a constat in principiu din traseul de la "Prima Evadare", intoarcerea pe DN1 plus 15 km x 2 de la noi de acasa pana la start. Ce sa zic, traseul il stiu peste 1000 de ciclisti, dar pentru mine a fost prima data cand l-am facut integral, iar pentru Roxana prima data cand a fost pe el. E un super traseu, te surprinde pentru prima data, fiind mult mai tare decat te-ai astepta, sa zic asa. Din pacate, a fost asezonat si cu niste noroaie pe care le-am cam ocolit pe langa bicla, le faceam in sa doar in conditii de concurs. O tura faina care merita sa o faceti cand stati prin Bucuresti. Traseul il puteti descarca de pe pagina concursului (primaevadare.ro). Uite si doua poze, ca sa vedeti ca e frumos :) 

To the airport
 

Three weeks from now, I'll be harvesting my crops


Duminica am mai dat o data tura de dealuri din Campina, descrisa pe undeva mai devreme pe blog. Traseul Campina - Voila - Sotrile - Nistoresti - Comarnic - Secaria - Valea Doftanei - Valea Fierului - Sotrile  - Campina, cei 65 km cu 1800 m diferenta de nivel (din Sotrile am gresit la un moment dat si am mai coborat vreo 150 m altitudine pe un drum in stanga comparabil la panta cu Valea Fierului, de studiat unde duce). In plus ar fi ca, de data asta, am reusit sa fac traseul fara sa folosesc foaia mica, nici macar pe urcarea de pe Valea Fierului. Apropo de urcarea asta, si Roxana e de parere ca, desi are doar 2 km, e cea mai tare panta asfaltata pe care am vazut-o in Romania, concurand direct cu cele din Austria si Grecia.

Weekend-ul viitor, dupa toate probabilitatile, vom reveni, fiind un super antrenament pentru concursurile de MTB care urmeaza sa curga lant.

4 comments:

Mischu said...

Frumoase imagini!

Silvique_ms said...

Dap, frumoase imagini! :)

Andrei COSTESCU said...

Three weeks from now, I'll be harvesting my crops
....frumos!

Andrei said...

Salut,

Poti sa pui te rog pe un google maps unde e valea fiarelor aia ? :)

Mersi mult