Monday, June 28, 2010

135 km de pedalat pe langa Bucuresti

In lipsa posibilitatii de a face altceva, duminica am zis sa dau un antrenament de plat, cat o sa am chef. Astfel, au iesit 135 km pe ruta Bucuresti - Chitila - Tartasesti (intoarcere in sensul giratoriu) - Ciocanesti - Crevedia - Butimanu - Peris - Tancabesti - Snagov - Gruiu - Lipia - Moara Vlasiei - Tunari - Voluntari - Bucuresti. Traseul arata cam asa:


Nimic deosebit, dar o idee buna de a-ti petrece dupa amiaza in mod placut pe niste drumuri mai putin aglomerate (cu exceptia Bucuresti - Tartasesti, dar unde e banda dubla).
Am incercat sa fac intervale, cu HR monitor, mi-a iesit ceva. Oricum, am reusit in 5 ore de pedalat sa am 20 minute de pauza, dintre care vreo 10 minute am stat pe la santier la casa. E bine, pedalatul mult fara pauza e foarte important.

Pentru doritori, traseul il puteti gasi pe Bikemap.

2 comments:

Silvique_ms said...

Misto aceste mici escapade in jurul Bucurestiului ... Sper sa imi pice fisa sa ma consult cu blog-ul tau cand/daca se intampla sa fiu legata de Bucuresti. ;)

Succes!

andrei manea said...

Si cand te gandesti ca in Peris imi faceam in copilarie toate vacantele si nici pana acum nu am reusit sa fac si eu amaratii astia de 80 de km (40 dus, 40 intors). Rusinica sa imi fie! ;)