Tuesday, August 11, 2009

Banat Mounain Bike Maraton - Garana

Dupa concediul din Austria, prima miscare mai mare a fost BMM, maratonul de MTB din Banat, care se desfasoara pentru al doilea an consecutiv la Garana.

Am plecat din Cluj sambata, impreuna cu Oli, dupa cateva reparatii de ultim moment care au inclus si schimbatul unei frane la bicicleta mea. Oricat de mult ne-am grabit, am ajuns acolo pe intuneric. Maratonul a conicis cu un festival de muzica, printre artisti fiind si Iris, asa ca era o mare nebunie, sute de masini, politisti care dirijau traficul, o nebunie, nicidecum atmosfera la care te-ai astepta. Derutati, am parcat masina unde-am gasit loc, am cautat sa bem o bere si ne-am culcat. Am fi intrat la Iris, dar a doua zi era concursul si trebuia sa dormim.

Dimineata ne-am inscris amandoi la 80 km. Traseul a fost deosebit de frumos, cu bucati destul de tehnice si un push bike luuuung de tot. Din pacate, traseul de 80 cuprinde cam 20 km pe care trebuie sa-i faci de 2 ori, fiind format din traseul de 50 plus traseul de 30 km.

Ne-am descurcat binisor, eu am scos 6 ore, iar Roxana a terminat tura de 50 destul de bine insa a abandonat. Daca se inscria la 50 km, ajungea pe locul 2. Asta este...

Organizarea a fost buna, marcajul suficient, chiar daca eu m-am ratacit vreo 20 min luandu-ma dupa niste habauci. Felicitam organizatorii si promitem sa revenim daca o sa putem si la anu', chit ca e cam in capatul pamantului.

Dupa concurs am plecat spre Draganesti unde am ajuns pe la 12 noaptea, rupti de oboseala.

Din pacate, concurs fiind, nu am facut poze, asa ca am sa pun aici doar 2 poze primite prin bunavointa lui Robert, pentru care ii multumim:




Mai multe poze si rezultatele le puteti gasi pe site-ul organizatorilor.

Un set mare de poze facute de Ioana, unde sunt si cateva cu noi, se gasesc aici.

No comments: