Saturday, May 09, 2009

Circuitul mic din Piatra Craiului

Sambata, impreuna cu Ioan si Bogdan pe care i-am cunoscut cu o zi inainte la un antrenament pentru Prima Evadare si cu Raluca si Alex, am deschis sezonul de bike in Piatra Craiului cu tura mea preferata si clasica: Zarnesti, Prapastii, Dambovicioara, Ciocanu, Pestera, Zarnesti.



A fost o tura relaxanta, placuta, de re-obisnuire cu urcarile grele si coborarile frumoase, dar si cu mirosul verii care bate la usa.

Nimic deosebit, doar mici schimbari ale traseului. Parca urcarea prin Prapastii nu mai e asa bolovanoasa, bucata de drum rupta a fost reparata, sus intre Vladusca si Poiana Grind e plin de copaci rasturnati de o furtuna, s-a redeschis exploatarea forestiera din Grind, a fost refacut drumul din Brusturet in sus (nu mai sunt bucatile cu bolovani si e plin de noroi si urme de tractor), urcarea la Ciocanu e la fel de delicioasa, birtul din Sirnea din centru s-a inchis iar urcarea spre Pestera a fost amenajata pentru acces auto, dar cu pietris.

N-am avut aparatul foto la mine, l-a luat Roxana pe Malin, asa ca am sa pun aici cateva poze facute de Alex.





Sper ca Ioan si Bogdan sa revina cu MTB-ul pe munte, in ciuda dificultatilor si a micului accident de final de la Botorog al lui Ioan. La urma urmei asistentele de la spitalul din Zarnesti sunt simpatice :)

Tura o gasiti pe Bikemap.

1 comment:

Bogdan said...

Ma intorc!

Vreo tura prin weekend? :)