Wednesday, April 01, 2009

Miercuri de aprilie la schi in Sinaia

O zi libera de 1 aprilie, unde s-ar putea ea desfasura? Pai la schi, normal. Cu sperante mari am plecat la schi in Sinaia, insotiti de Radu si Alina, gandindu-ne la firnul ce s-a format pe toate valcelele de acolo. La prima tura, pe Tarle, am descoperit o fleasca uda care nu oferea prea mare placere la schiat, dimpotriva, asa ca am stat pana la 4 pe Valea Dorului, unde conditiile erau bune. Ne-am certat in grup cu un snowmobil-er care ne povestea cate vieti a salvat el pe acolo si ca asta-i da dreptul sa ne huruie motorul in cap si sa ne intoxice cu gaze de esapament. La sfarsitul zilei, datorita zapezii ude, nu a mai putut urca inapoi la 2000, primindu-si batjocura meritata din partea noastra. Ultima tura am dat-o pe Carp, la fel de fleasca dar parca un pic mai bine. Remarcabil e ca se schia fara risc de zgariere pana la releul de la 1500.

Am uitat aparatul acasa, asa ca nu-s poze (nu ca ar fi ceva remarcabil de pozat pe acolo). Radu a atins 76.9 km/h, eu ma multumesc deocamdata cu un 62 ca n-am chef sa ma imprastiu pe acolo. Per total o zi neasteptat de reusita in ciuda conditiilor vitregi.

No comments: