Sunday, April 12, 2009

La Ratei pe faleza


In weekend a fost tura Focul Viu la Ratei asa ca sambata dimineata m-am prezentat cu doi rucsaci la ora sapte dimineata pe Calea Grivitei de unde m-a recuperat Octav impreuna cu Radu, Roxana si Corina. Dupa ce am facut join cu celelalte masini si dupa cateva opriri pe drum pe la zece ne aflam la tabara Cerbu iar la unsprezece eram la faleza. Asa ca pentru inceput impreuna cu Octav am mers sus sa echipam faleza in timp ce Alex a plecat sa echipeze mana curenta de jos.

Dupa ce am echipat cateva trasee a fost randul celorlalti sa treaca la treaba.



Ziua am incheiat-o apoteotic cu gratar si bere dupa care o parte au plecat in Bucuresti. Restul am continuat distractia a doua zi la faleza.


Pe la sapte seara am terminat de strans corzile si tot echipamentul iar pe la opt seara ne regaseam (ca de obicei cand venim de la Ratei) la Restaurantul Viena din Pucioasa.
Am deschis sezonul la speo!!!!!





No comments: