Saturday, January 31, 2009

Sfarsti de saptamana pe schiuri la Sinaia

Am petrecut un sfarsit de saptamana minunat pe domeniul schiabil de la Sinaia, intr-o companie foarte placuta. Astfel, am plecat la schi eu, Roxana, Sorin si Irina, iar doar pentru sambata au venit si Bux si Liviu. Duminica Roxana a facut o plimbare in Bucegi, iar noi restul am ramas in Sinaia. Pe parcurs ne-am mai intalnit si ne-am dat cu oamenii bazati ai locului, Bubulu, Mitza, Alex, Mario, iar duminica au mai aparut Sergiu si Raluca de la Cluj, Catalin Pobega si, la o ultima tura pe Genune, si Corina. Ce mai, multa lume buna si multa veselie...

A fost pulver frumos sambata, iar duminica a mai nins un pic dar vantul a mai facut crusta prin unele locuri. Am schiat prin locurile cunoscute, de la Carp pana la Papagal, Tarle, pe sub scaun, in diverse combinatii. Duminica am dat si o Genune cu o super crusta in golul alpin si un pulver un pic ud dar imens in padure. Duminica am facut si niste schimburi de schiuri, iar eu am apucat sa ma dau cu un Movement Spark din carbon, facut doar pentru teste ca sa se vada cat de prost e carbonul fata de lemn: au avut dreptate; dar am incercat si un Goliath Sluff care e un schi racheta, superb.

Poze n-am prea facut ca mai mult ne-am dat, dar a facut Bux cateva. O sa pun aici vreo 3-4 bucati..




Pozele sunt facute de Bux.

No comments: