Tuesday, November 25, 2008

Schi in Baiului - deschidere oficiala de sezon

Dupa prognoza de vreme rea pentru weekend si dupa multe discutii si telefoane, duminica am decis sa mergem la o tura de schi in Baiului. Si pentru ca masina era in service duminica dimineata eram in Gara de Nord la acceleratul de 07:30 impreuna cu Sorin,Doru,Catalin si Corina. Eu si Horatiu am coborat in Poiana Tapului sa ne intalnim cu Bubulu si sa imi recuperez eu schiurile, ceilalti urmand sa mearga direct in Azuga. Dupa ce imi recuperez eu schiurile, plecam de la Bubulu de acasa iar gasca se mareste cu Sasha, Robert,Martin, Nea Gigi si Mario. In total doisprezece persoane. Planul era simplu: urcare cu gondola dupa care pe jos pana pe Cazacu, coborare pe schiuri pana in vale, apoi urcare pe Urechea si in final prin padure pana la gondola. Buuuun. Urcam noi in gondola si dupa ce ne regrupam sus incepem urcusul spre Cazacu.


Este destul de frig, in jur de -8 grade. Pe creasta incepe sa sufle si vantul destul de tare, senzatia de frig fiind mult amplificata.


Ajungem pe Cazacu, unde incep pregatirile de coborare.

De aici i-am dat in jos, destul de greu pentru mine asta din cauza faptului ca toata zapada era spulberata si era un super inghet, deci trebuia sa fac viraje peste scoici si iarba inghetata. Asa ca m-am chinuit din rasputeri sa fac vreo doua-trei viraje cu un semi plug obosit, pana la urma am trecut de zona inghetata si am ajuns la pulver, pulver pana la mijloc unde ma cufundam ca un submarin. In fine dupa vreo doua trei trante am ajuns in vale, unde am stat cu totii pret de vreo zece minute. Dupa care am inceput urcusul spre Urechea, mai bine zis am traversat vreo doua-trei muchii si am ajuns un pic mai sus de padure.


De aici finalul este cunoscut, coborare prin boscheti si apoi drumul forestier pana la gondola. Un inceput de sezon bun.

No comments: