Saturday, September 06, 2008

Valea Podurilor

Sambata am fost in Crai pe Valea Podurilor. Dimineata de la Plaiul Foii am plecat impreuna cu Corina, Radu, Chelu si Ovi. Pe urcusul spre Poiana Cotofenii Chelu a abandonat din cauza unei indigestii. Dupa un urcus pe o caldura insuportabila si mai ales agresati de tonele de muste din padure, dupa vreo ora si jumatate am fost la "Termopile".


La Termopile

Valea Podurilor

De aici am urmat traseul care ocoleste primele saritori. Dupa ce am ajuns pe un fel de pajiste, Radu si Ovi s-au catzarat in continuare la baza peretelui incercanda sa gaseasca mai sus intrarea in Amfiteatrul Coltilor Gemeni timp in care eu si Corina am stat de povesti asteptandu-i. Se pare ca amfiteatrul era mai jos, astfel ca dupa ce au coborat in rapel pana la noi am intrat in firul vaii continuand cu o saritoare de 12m, un pic spalata si pe care eu am trecut-o asigurata.

Amfiteatrul Coltilor Gemeni


Saritoarea de 12m

Am continuat pe o fata de iarba si jnepenis pe valcelul secundar pana in Strunga Caprelor de unde am coborat pe Valcelul Caprelor pana in braul de mijloc.

Valcelul Caprelor

Degetul lui Calinet
Fotografii: Ovi Mihu

De aici am mers spre Saua Scarii de Fier si am continuat coborarea astfel ca pe la cinci si jumatate eram la Plaiul Foii.

No comments: