Sunday, August 31, 2008

Geiger MTB Challenge la Sibiu, cu incalzire pe Transfagarasan

Cum nu se putea sa pierdem cel mai asteptat maraton de MTB al anului, mult promisul Geiger MTB Maraton, sambata dimineata am plecat cu Roxana din Draganesti in directia Sibiu. Dar cum maratonul a fost duminica, am hotarat sa dam o incalzire inainte sambata, ceva lejer, asa ca am ales o urcare de la Vama Cucului la Balea Lac, pe Transfagarasan, in defavoarea uneia pe Cozia, care era cealalta varianta. Am ajuns la Cartisoara destul de tarziu, pe la 14, unde ne-am intalnit cu Alin si Ovi. Mai trebuia sa ne intalnim si cu Vlad, dar e o luase inainte, fiindca a ajuns mult mai repede.


In fine, in formatie de 4 am urcat incet serpentinele, iar dupa 2 ore jumate eram sus la lac, unde vremea era rea si foarte frig. Am coborat, am inghetat si am ajuns congelati la masina dupa inca o ora. Dupa o pauza de masa, am ajuns la Sibiu la locul maratonului, unde ne-am culcat in masina.

A doua zi, dupa ce ne-am intanit si cu Bubulu, ne-am inscris, eu cu Bubulu la 92, restul la 45. Nu vreau sa insist foarte mult, dar traseul a fost extraordinar, foarte dificil, cu mult impins la bicicleta si cu coborari foarte tehnice. Traseul scurt a fost ceva mai usor, dar la fel, foarte frumos. Roxana a iesit pe 7, eu am terminat in fix 10 ore, ultimul care nu a fost descalificat. Ovi si Alin au fost la prima lor experienta de acest gen, si se pare ca le-a placut. Si Bubulu a fost incantat de traseu, el a terminat in vreo 9 ore.

Mai multe poze de la maraton se pot gasi aici:
http://www.ciclism.ro/?page_id=475
http://rpuscasu.wdc.ro/2008_08_31_mtb_geiger_maraton_sibiu/index.html

No comments: