Tuesday, April 08, 2008

Sinaia reloaded

Duminica am fost la Sinaia, ca initial plecasem noi cu ganduri mari din Bucuresti sa dam o vale, macar Cerbul dar uite ca nu a fost sa fie. Deci duminica dis de dimineata pe o vremea caineasca, ploua de rupea pamantul in Bucuresti, noi adica eu, Horatiu, Sorin si Marse(parca) am zis sa facem pe dasteptii si sa mergem pe o vale, asta dupa ce vorbisem cu Bubulu sambata seara si care nu era prea optimist.Ajungem noi in Poiana Tapului, mergem la Bubulu acasa sa vedem ce si cum. Dupa vreo doua trei telefoane si chiar un drum pana la cabina, verdictul e clar: azi nu urca cabina. Noi nimic, ca vrem sa mergem pe vale, desi vremea nu tinea cu noi. Si ce sa facem, mergem la Sinaia, sa incercam sa urcam de acolo la 1400. Cand am ajuns la Sinaia, noi astia din Bucuresti am abandonat treaba ca prea se arata nasol iar Bubulu impreuna cu Mario si Georgiana vroiau sa urce in creasta si sa coboare pe Cerb. Asa ca le-am urat toate cele bune si am plecat. Pe drum ne-am zis ca hai mah sa mergem macar pana la 1400 cu masina sa ii vedem pe oameni cand se echipeaza. Odata ajunsi acolo si reintalnindu-ne cu oamenii ne-am decis pe loc sa urcam si noi cu schiurile in spate macar pana la Furnica sa coboram pe Carp. Asa ca voiniceste am inceput urcarea, pana la 1500 destul de scarbos ca ploua, dar dupa 1500 a fost frumos ca ploaia se transformase in ninsoare si era ceva de vis. Uzi fleasca am ajuns la Furnica unde ne astepta cealalta echipa care intre timp isi schimbasera planurile si coborau pe Genune. Dupa vreo ora de socializare, vinutz,ceiutz,cafelutza ne-am strans bagajelul si am inceput coborarea, mai mult pe orbecaite ca nu se vedea mare lucru. Ziua am incheiat-o la o circiuma in Sinaia, unde au venit si ceilalti si am dat-o pe bere pana pe la 8-9 cred. Pana la urma a fost mishto, ca daca e munte e frumos oricum.

No comments: