Wednesday, April 30, 2008

Morarul pe schiuri

Anul acesta am decis sa nu petrecem Pastele in sanul familiei asa ca ne-am gandit sa mergem 2-3 zile pe Valea Prahovei poate si ceva in Crai. Vineri seara am vorbit cu Bubulu sa vad ce planuri are. Planul pentru sambata era unul super: coborat pe Malin cam 2/3 din vale, urcat pe Scorusi si coborat pe Galbinele. Stabilesc cu Roxi sa mergem impreuna cu ei, asa ca sambata dimineata ne imbarcam cu tot calabalacul pentru ceea ce speram sa fie un weekend prelungit pe munte. Ajungem la cabina unde facem join cu echipa lui Bubulu - destul de numeroasa de altfel. Sus lui Roxi ii piere entuziasmul de a merge cu toata lumea si decidem in 2 timpi si 3 miscari sa mergem cu Razvan si Alex spre Omu. Zis si facut, ne echipam si plecam la drum toti 4. Decizia o luam de comun acord si anume sa coboram pe Morar, mai ales ca pentru noi era o vale noua pe skiuri.
Dupa vreo 2-3 ore de mers pe piei ajungem la statia Meteo de la Omu unde ne tragem sufletul si mancam cate ceva. Decidem sa coboram prin stanga vaii, ca e mai sigur. Asa ca am inceput o coborare de vis, pe o zapada impecabila. Spre final, era un con de avalansa cu bulgari peste care insa am trecut destul de usor cu skiurile. In Poiana Morarului ne-am scos skiurile si ne-am echipat pentru coborarea din padure pana la Gura Diham.
Din pacate, nu avem poze din aceasta tura deoarece am uitat aparatul acasa.
Duminica, ziua a debutat cu un vant destul de serios in Sinaia, lucru ce ne-a intarit convingerea ca nu merge cabina din Busteni. Evident, la cabina era pus afisul bine cunoscut ca din motive obiective cabina nu functioneaza. Il sunam si pe Bubulu sa ii dam vestea proasta care avea ca plan de backup sa mearga la catzarat.
Cum nu aveam chef de altceva,dar mai ales stimulati de mirosul de cozonac de la pensiunea din Sinaia unde am stat noaptea ce trecuse, am decis pe loc sa mergem la Draganesti Olt unde erau rudele Roxanei. Asa ca dupa Pastele de anul acesta ne-am ales cu o coborare pe Morar foarte frumoasa si eu cu primul varf de 2500 iarna(sic!).

No comments: