Monday, March 31, 2008

Sinaia la sfarsit de martie

Duminica asta ar fi trebuit sa fie Valea Gaura pe schiuri cu gasca lui Bubulu, dar deh din motive subiective ne-am oprit in Sinaia (pentru a cata oara????!!!!!). Asa ca impricinata impreuna cu Horatiu am luat cabina pana la cota 2000 si am coborat pentru inceput pe Carp pe firul vaii, dupa care am coborat pe Papagal impeuna cu Mitza si Cristina. In continuare am urcat la 2000 si am coborat pe Valea Dorului care era plina ochi ca de obicei atat pe terasa cat si la teleschi. Nedorind sa subventionam acel teleschi am decis pe loc sa urcam pe piei spre Varful cu Dor, ocazie cu care am si testat noile pieps-uri achizitionate. Am coborat o tura in vale si in final pe piei pana la 2000 de unde am coborat frumos pe Tarle.

Cateva poze din tura:











No comments: