Tuesday, March 25, 2008

Seaca dintre Clai si drumul lui Schill

Duminica aveam chef de o vale la coltzari asa ca am stabilit cu Radu sa mergem in Busteni sa vedem ce se poate face. Am luat in calcul si varianta sa urcam cu cabina si sa coboram pe Bucsoiu. Cand am ajuns acolo, la cabina era pus anunt ca din cauza vantului nu functioneaza asa ca am trecut la planul B: urcam pe Seaca dintre Clai si Hornul cu Flori si coboram pe undeva. Zis si facut. Vremea era destul de buna, adica soare, frumos. Am inceput noi sa urcam, fara prea mult entuziasm. Am zis ca cine stie, poate e din cauza ca sunt la inceputul traseului si nu mi-am intrat in forma. Radu mergea la fel ca mine, adica prost. Am ajuns la prima saritoare pe care am ocolit-o prin dreapta. Dupa ce am trecut de prima saritoare ne-am oprit sa ne punem coltzarii. Zapada era destul de multa, era un strat de pulver de 20-30 cm peste un strat mai vechi consolidat. Pe langa faptul ca era zapada multa, mai faceam si urme lucru care m-a cam terminat. Abia ma taram pe vale, fiecare pas mi se parea o lupta cu mine insami. Toata povestea am pus-o pe seama faptului ca in ultima luna jumate am fost exclusiv la ski si nu mai facusem miscare de la inceputul lui februarie. Am urcat noi cam 3 sferturi din vale cu o tarseala de nedescris. Mie nu prea imi placea zapada, ca la fiecare pas se rupea stratul nou. Radu era si el circumspect, ca daca sus era cornisa ar fi fost nasol. Asa ca de comun acord si in cel mai scurt timp am luat decizia sa ne intoarcem si sa urcam pe Schill. Cu ocazia asta am facut si un rapel frumos pe ultima saritoare, adica prima cum urci. Asa ca am ajuns in traseul marcat si am inceput sa urcam pe Schill la fel de sictiriti si cu entuziasmul la pamant. Intre timp am vorbit cu Horatiu care urcase cu gasca de schiori si mergeau spre Valea Cerbului. Pe Schill am mers la fel, pana la urma pe la 3 eram la ultimul pilon. Am stat juma de ora la povesti, dupa care am dat-o la vale pe valcele pana s-a terminat zapada. Pe la 6 am facut join si cu Horatiu si am mers impreuna la o carciuma din Sinaia, de unde am plecat spre Bucuresti.













No comments: