Sunday, February 24, 2008

La schi pe Vladeasa, cu drag

am ajuns la Cluj cu nerabdare sa-mi vad noii clapari Garmont Adrenalin, veniti prin posta, si cu mari emotii daca au sa-mi vina bine. S-au potrivit perfect, asa ca nu am mai avut rabdare sa mai astept pana in Austria si am dat cu Roxana si cu Sergiu o tura scurta la Vladeasa.
Zapada a inceput de la cabana, a fost cam uda si, datorita faptului ca s-a facut tarziu si a apus soarele la coborare am avut parte de o crusta de toata scarba, care i-a pus probleme mai ales lui Sergiu cu snowboard-ul.

Primele petece de zapada:



La urcus, fiecare cu sculele lui in spate:



In sfarsit zapada, dar am mai asteptat cu schiurile. Era insa clar ca pana acolo o sa coboram pe ele.



Sergiu la cabana inmpreuna cu un catelus care ne-a insotit tot drumul:



Deja pe schiuri, pe panta de deasupra cabanei:



Pe creasta zapada nu era asa mare, fiind viscolita:



Dar privelistea era minunata:



La coborare, cu snowboard-ul la shtanga:



La izvor, pe ultimele pete de zapada, ne luam ramas bun de la tovarasul de drum:



Mieluseii din curtile din Rogojel ne aduc aminte ca vine primavara si ne vom muta in muntii mai inalti:



Pe scurt, de aici de la Bucuresti mi-e dor de farmecul Apusenilor, de acea imbratisare molcoma si prietenoasa pe care o simt de cate ori le trec pragul, fata de respectul pe care Bucegii amenintatori mi-l impun de cate ori indraznesc sa le fac o vizita.

No comments: